november 25

Asylgade 5

Kunstpartiets Formand og Forkvinde indtager Skive (24-25 november 2017)
Oplev et unikt show med “Kunstpartiet” når kunsten portrættere og fortolke vælgermødet og gunsten i at overvinde sine vælgere.
Sammen med den italienske pianist M.stro Claudio Passilongo, viser Kunstpartiet en anden side af politik, – det de kalder de “Nattergals Politik”. Giuseppe / “Jeppe” er en charmerende sanger og performer og hans stemme har et godt tag på hans “vælgere.” Oplev et unikt show når kunsten portrættere politikkens verden, med dens forførelse og overbevisning af vision og mærkesager. Som altid vil Kunstpartiets logo, Tomaten, spille en central rolle – hvem ved hvad publikum vil bruge det til…
I perioden 1. januar 2016-18 juni 2017 har borgerne i Holstebro og i Jylland regionen mødt en ganske særlig borgmesterkandidat, nemlig den 31-årrige italienske kunstner Giuseppe L. Bonifati alias “Jeppe” og hans ungarske ”Førstedame” Linda Sugataghy, fra den internationale DOO performing arts group. ”Jeppe” er formand for Kunstpartiet, et fiktivt parti hvis mål er at stræbe efter “skønhed” og forene mennesker gennem kunst.
“Partiet” har gennem 18 måneder turneret Jylland med interaktive performances i det offentlige rum, og besøger I forbindelse med kommunalvalget Skive d. 24-25 november med deres nye regionale projekt: “KUNST SOM FORSVAR” Forestillingen/koncerten “Ciao, Ciao Bambini” bliver opført kl. 20.00 på Skive Musikskolen.

Der er gratis adgang.

Projektet afvikles i samarbejde med Holstebro og Skive kommune, Kulturaftale for Midt- og Vestjylland, Nordisk Teaterlaboratorium og Det Italienske Kultur Institut i København bl. a.