februar 27

Asylgade 5

Onsdag den 27/2 kl. 15.00- 16.30 afholder vi workshop for fokuseleverne med Prinsens Musikkorps.
Dagen er henvendt til blæsere og slagtøjsspillere. Det betyder i praksis, at hvis du er fx klaverelev, er du meget velkommen til at komme og kigge på, lytte og lære, men den egentlige undervisning er altså rettet mod blæs og slagtøj.
På dagen:
Man kommer ud i grupper, hvor man kommer til at arbejde med de professionelle musikere – og der er lagt op til at alle får spillet og prøvet en masse.

Kl. 16.30 – 17.00 holder vi en pause, hvor der serveres kaffe/saft og et stykke kage og efterfølgende afholdes der koncert kl. 17.00. Dette må du invitere alle du kender til at deltage i, og programmet vil sikkert komme til at bestå af noget af det, der er blevet arbejdet med i løbet af workshoppen + Prinsens Musikkorps vil spille for alle.

Vores håb er, at vi kommer til at spille med orkesteret igen her i løbet af foråret/sommeren, der er nemlig flere arrangementer på vej, hvor både orkesteret og musikskolen kommer til at deltage.

Vi glæder os til at se jer til en helt fantastisk dag.