Anette Strøm

I undervisningen:
lægger jeg vægt på, at eleven får bevidsthed om sit stemmebrug. Stemmetræningen/sangundervisningen har til formål at få stemmen til at fungere optimalt, eleven vil derfor gennem øvelser og sang lære at bruge stemmen sundt. Jeg møder eleven, hvor vedkommende er og tilpasser undervisningen derefter.

Jeg underviser på alle niveauer fra begyndere til og med MGK (musikalsk grundkursus/forberedende forløb inden konservatoriet)

Nogle mener ikke, at de kan synge, men jeg mener, at alle kan lære at synge!

Uddannelse:
– er uddannet på Det Jyske Musikkonservatorium (Århus) i 2000 med Diplomeksamen i klassisk sang og udvidet sangpædagogik.

– har arbejdet på Skive musikskole siden 2001 og Århus musikskole siden 2002.

– har siden musikkonservatoriet været på forskellige kurser for at dygtiggøre sig yderligere. I 2006 blev hun uddannet Broadwayteknik assistent (musicalsang) og i 2012 tog Anette en Master uddannelse i Estill Voice Training (både rytmisk og klassisk sangteknik)

– har tidligere været meget brugt som sangsolist i alle mulige sammenhænge, men har de seneste år dedikeret sig undervisningen fuldt ud.

Klassisk sang
Musical- og ensemblesang