Rasmus Claudius Trinderup

Mit navn er Rasmus Trinderup, og jeg underviser i guitar på Skive Musikskole. Udover det, arbejder jeg som live-musiker for artisterne Askling, Roya og Pauline – samt guitarist i Copenhagen Music’s partyband, Beatroots.

Jeg er uddannet med en bachelor i Musikvidenskab fra Århus Universitet og en kandidat i guitar fra Det Jyske Musikkonservatorium.

Jeg har selv gået på MGK i Skive Musikskole, og er opvokset i Rødding. Nu er jeg på vej tilbage til Skive, og har en vision om at få flere til at spille musik i Skive og omegn.

Jeg er en dybt passioneret underviser, som ligger stor vægt på at skræddersy guitarundervisningen til den enkelte elev. Det betyder meget for mig, at eleven befinder sig i et trygt undervisningsrum og bliver motiveret til at øve sig.

Guitar
Musikproduktion