Rytmisk sammenspil

Ved at spille sammen og socialt at opleve et musikalsk fællesskab sætter for mange elever deres øvetimer i et nyt perspektiv og giver dem gejst, gnist og inspiration til at udfolde sig musikalsk.

Hvis du har lidt kendskab til noder og/eller becifringer, kan du deltage her. På holdet er der brug for; sangere, klaver/keyboard, guitar, bas, trommer og andre rytmeinstrumenter, samt evt. blæsere. Spiller du et andet instrument og har lyst til at deltage tager vi en snak og aftaler hvordan det evt. kan anvendes.

Du behøver ikke at have spillet sammen med andre før for at deltage. Der er både hold for begyndere/lidt øvede og for mere øvede elever, der har spillet et par år på deres instrument.

Lærere:
Lars Folmer Jensen
Lucas Illanes
Rasmus Claudius Trinderup

Lars Folmer Jensen
Lucas Illanes
Rasmus Claudius Trinderup

Lektioner og varighed

60 min i 38 uger

Pris

8 rater á kr. 300,- (38 lektioner) Gratis for Musikskolens soloelever (et gratis sammenspilstilbud pr. solofag)