november 16

Kulturcenter Limfjord

Skyttevej 12-14

Kæmpeorkester blænder op for gratis koncert!

Oplev mere end 200 optrædende musikere og korsangere når det enorme Skive Symfoniorkester – som er sammensat til denne særlige lejlighed – indtager den store koncertsal i Kulturcenter Limfjord den 16. november kl. 16.

På programmet er noget for enhver smag – lige fra børnemelodier som Mariehønen Evigglad til Grand March, Mozart og klassikeren Over the Rainbow.

Skive Symfoniorkester består af musikere og korsangere fra bl.a. Salling Spillemænds Symfoniorkester og Underholdningsorkester, Nostalgia, Skive Postorkester, Skive Big Band, Skiveegnens Herrekor, Salling Koret, Skive Musikskoles Kor og Skive Musikskole.
Dertil spiller børnene fra Orkestermester på Ådalsskolen, samt Orkesterskolen også med på et par numre.

Koncerten finder sted lørdag den 16. november kl. 16-18 i den store koncertsal i Kulturcenter Limfjord.
Gratis entré.